GLAD MAMMA

En trött mamma kom hem, hon såg ett ny städat kök och blev glad. Är man snäll eller??
Nu ska jag vila en stund medans mamma är iväg och handlar, sen ska jag hjälpa henne
att städa lite (om jag hinner). Sen lär jag fixa mig innan det bär iväg emot Borr & tång arena
för att se Valbo spöa skiten ur Lindslöven. Har en bra känsla inför den här matchen och
när jag har en bra känsla och inte är nervös, då brukar dom faktiskt vinna!! Så får hålla
tummarna att den här känslan håller i sig alla tre matcherna som är kvar, eller hur??

Jaja, nu ska jag sluta babbla om sånt ni inte direkt bryr er om, som min mage? haha.. Ja,
men erkänn.. Ni älskar att jag pratar om min magkänsla? Jaja haha. Nu ska jag seriöst
sluta och sov en kvart eller nått, power nap typ. Aaaa, hörs sen tjao :)

söt sommar tjej på eskön? njaaaa, sommar tjej på eskön iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0