FÖRLUST BLEV VINST

Blev en jobbig resa till Falun, mina öron balla ur totalt! Har jätte svårt att flyga och nu blev det
likadant i öronen som när jag flyger bara för att det va så mycket upp och ner och jag är
förkyld.. Jobbigt!! Men väl framme så såg matchen bra ut men det slutade inte så bra, blev en
förlust... Deppa, gick till cafét och fråga hur det gick för Söderhamn/Ljusne och wooow, humöret
for upp på topp igen! Dom förlorade med 7-4!! Vilket betyder att om Valbo vinner på onsdag
är dom vidare!! Så en förlust blev ändå en liiiiiiiiten vinst ;)

Nu är jag hemma, vet ni vad jag ätit till middag på min födelsedag? En toast... med skinka....
Hahahha. DEPP!! Om en stund kommer min prins hem, då ska vi mysa med dricka och lite smått
och gått till. Pysmys!! Nu ska jag krypa ner tills han kommer, HÖRS

en söt 1 åring!! JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0