DAGEN FORTSÄTTER

Livet leker.. Eller? Skämt och sido.. Ska inte skriva ett helt inlägg om hur eländigt allting
är just nu - för det förstår ni nog om ni kollar på tidigare inlägg.. SUCK!!
men iaf.. fick ett halsband av mamma idag - det ska hjälpa en att stå emot förkyldningar
och sånt där kruks, ska få en att få bättre självkänsla? ska vi tro på det? Värt ett försök.
V satt iaf på mig det innan han stack, men än märker jag ingen skillnad.. hmmm.. Haha!
Spännande, eller hur? På halsbandet står det "Fånga Dagen". Inget fint halsband eller nå
men aa, känns iaf som jag kan ha det på mig haha..

Nu ska jag elända mig isängen igen, eller ja.. På madrassen med cola med extra socker
utan kålsyra och med saft med citronbubbelvatten fast utan bubbel med extra socker.
Heja heja! Haha.. Kan inte dricka kålsyra för det gör typ, sticker i halsen haha. Så ja,
man får köra med extra socker och vispa ur kålsyran ;) haha. HÖRS
kan inte lägga in någon bild, haaatar min stationära dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0