BIG BROTHER

Avslutar min dag/kväll med BB, eller ja. Det är snart slut men ni förstår! Ska sen lägga mig i
sängen och försöka sova. Mår skiiiiit! Men det ska nog lösa sig, hoppas jag i alla fall.
Iaf, kollar ju på BB. ÄR sjukt irriterad på Annie, är inte ni det? Visst förstår jag att man kan få
känslor och skit men vafan, mår hon sådär jävla dåligt av att se dom tillsammans lämna
huset! Kan ju fan inte lägga ut regler för Patrik & Madde vad dom får göra och inte göra. IDIOT!
Galet arg haha, hon förstör hela jävla BB!

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: caroline

Missade de avsnittet, helt seriöst satte hon regler för dom? :o

2011-04-01 @ 12:44:39
URL: http://carolinefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0