31 MARS

Vill bara börja med att säga Grattis Storebror på 25 års dagen!!!! Ses ikväll!!

Har inte sovit så bra i natt.. Har varit jätte jobbigt i näsan, har knappt kunnat andas, så har jag
hostat och fått ont i halsen. Uschabuscha!! Inte roligt alls.. Men gick iaf upp runt tjugo över åtta
för då kunde jag inte sova nå mer alls. Jobbigt!!
Har även fått höra nu på morgonen att det finns en chans att min älskling får spela i div 1 nästa
år! Hur bra är inte det? Tydligen äre ett lag som dragit sig ur men dom vet inte i vilken av alla
div 1 än, så det är bara att hålla tummarna att det är så att Valbo får gå upp igen.
Men nu ska jag kika på tv och vila, är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0