29 MARS

Vilken snorunge man är! Bokstavligt talar, snorar som attans och hostan är sketna jobbig.
Igår låg jag iaf hela dagen typ, därför jag inte uppdaterade så mycket. Försökte plugga lite
matte men det gick inte skiiiit bra.. Nu äre iaf en ny dag, har bara tagit mig ur sängen för
att äta lite men ska försöka duscha lite senare iaf och räkna matte. Kan behövas med tanke
på att jag ska försöka åka till skolan imorgon och skriva ett matteprov, duktig tjej?

Jag tycker iaf att det är plus poäng eftersom att jag är sjuk.. Men jaja, haha. Frågan är ju om
det går bra eller inte? Får hoppas det iaf! Nu ska jag vila lite, har precis tagit hostmedicin så
får hoppas att det börjar släppa snart. Jag bokstavligen hatar hostmedicin, förstår inte folk
som tycker att det är gott? Är bland det äckligaste jag vet! Direkt efter jag tagit den så lär jag
klunka massa vatten haha..

Ajaa, ska sluta babbla nu ja, tjao!

6 ÅRS

Kommentarer
Postat av: malin kahlin

den där ungen kommer jag ihåg! :D <3

2011-04-11 @ 16:20:01
URL: http://malinkahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0