27 MARS!!!!!!!!

JAG MÅ MIG LEVA, JAG MÅ MIG LEVA, JAG MÅ MIG LEVA UTI HUNDRADE ÅR,
JA VISST SKA JAG LEVA, JA VISST SKA JAG LEVA, JA VISST SKA JAG LEVA
UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

Så var min födelsedag här, grattis på mig och alla andra som fyller år idag!! Om en
stund ska jag börja fixa mig för att sen åka till stan och vidare till Falun för hockey.
Min present utav Victor idag blir en vinst, hoppas jag iaf! ;) Haha!
Vet ni då? Jag har fått en jätte förkyldning i natt, snorar hostar & ont i halsen. Sketna
drygt äre! Men ska stanna till på ica och köpa halstabletter och en festis innan jag
åker till Falun. Så nu ska jag kika på tv en stund innan jag fixar mig, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0