24 MARS

Nu är det bara 3 dagar kvar!!
--------------------------------

Hej! Har varit vaken i drygt två timmar, segt. Ska försöka sova en stund nu, är trött som
attans. Ni anar inte! Älsklingen förlorade matchen igår, dock inte rättvist! Ljusne/Söderhamn
var inte skit bra men tyvärr äre ju målen som räknas.. Blev typ 47-16 i skott eller något
till Valbo, ni fattar vad jag menar va? Haha.. Men jaja, fokus på matchen imorgon nu.

Idag står städning på mitt schema, ska plocka undan i rummet så ska Victor få dammsuga,
jag ska även göra rent inne på toan. Segt men det måste göras! Får se om jag hinner kika
förbi mina bröders innebandymatch, men det verkar inte så med det schemat jag har idag.
Nu ska jag vila lite, hostar mer idag. SEGT! hörs :)

bild ifrån i somras
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0