SAMTALSÄMNEN

Är fortfarande ute i Sandviken, har fått hjälp att slinga håret åsådära. Faktiskt känner
jag mig nöjd!! Ni är spända på att se bild va? kommer nog imorgon för har kameran
hemma tyvärr.

Nu när vi åt middag kom massa obekväma samtal upp, som döden. Ingenting jag
tycker om att snacka om just nu eftersom att denna månad bara bestått utav döden
och jag vet att farmor kommer dö snart - utav ålderdom. Kan lika gärna vara imorgon
som om 3 år. Men jag känner ändå att jag inte pallar det just nu. Är alldeles för mycket
kring allt det dära för mig.

Men nu kopplar jag bort ifrån det ett tag, därför hamnade jag här. Men ska nog ner
en stund igen innan vi ska åka. Hoppas dem bytt ämne nu - tjenis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0