KANON FILM !

Kollade nyss på bandslam faktiskt en riktigt bra film lär jag säga. Hade stora
tvivel på att den skulle vara bra men har inte sätt den - så vafan. jag tittade!!
Var faktiskt riktigt bra :) Kolla på den vettja!


Just nu är jag irriterad också för jag testade byxor som jag köpte för typ någon månad sen.
Nu är dem förstora? Hatar sånt där ja.. Bättre när det är tvärtom, att dem är för småa för
då kan man gå ner i vikt för att få dem att passa igen men när dem blir förstora - då nänänä.
Sååå irriterad!!

Iaf så ligger jag i soffan, slapptask.. Ska snart äta lite, mums med mat men känner ingen
smak på maten och det gör ont att svälja - stackars lilla mig.
Sen är ja lite less på att folk säger sällan du är sjuk eller åå lyllo dig som är sjuk.
Ni förstår inte hur det känns att bli sjuk såhär ofta, tror ni jag vill det eller? Nej!!
Jag skulle göra vad som helst för att få vara iskolan (inte för att jag är ett stort fan utav
skola), jag skulle göra allt för att få spela fotboll och träna varje dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0