EN DAG SENARE

En dag senare sitter jag här, brutalt nedbruten. Nej ja skoja haha. Men
gårdagen var kanon! Om en månad ses vi alla igen, kanon roligt ju!
Började med att dem kom hit och åt, vi spelade lite spel åså sen for vi
iväg på hockey. Pappa och Simon bytte plats och tur va väll de, annars
hade jag fått suttit själv haha.
Deppade faktiskt inte så mycket efter förlusten, var mest arg över att
jag ens gick på matchen - tråkigaste matchen jag gått på tror ja.
Inget roligt spel eller någonting! Blev bra sista tio typ och det var
knappt bra? haha!

Efter matchen åkte vi hem till Friskmans, där åt dem lite till osv sen runt
elva åkte jag och pappa hem, fick skjuts hem av Philip.
Sen ringde Victor, så somnade jag runt ett tiden.

Nu äre morgon, eller ja. Lunch! Jag vaknade tolv. Sliten tjej? Haha!
Ikväll kommer Victor, så jag hinner duscha lite åså innan han kommer.
Skönt de! Men nu ska ja hjälpa styvmor att städa ut julen - hööres :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0