DAG 25 - MIN SKOLTID

Min skoltid...
Tänkte börja med att berätta vilka skolor jag gått på osv. Från 6års till 6an gick jag
Björsjöskolan, där trivdes jag super bra! Älskade min klass, vi gick ihop till 5an
då vi splittrades och det blev nya klasser, tyvärr. Även den klassen var jätte bra men
jag trivdes aldrig lika bra i den som i den andra.
Var kanon killar och kanon tjejer i båda klasserna, kommer alltid minnas dem!



I 7an kom jag in på Källmur, men bytte direkt jag fick veta vilka som skulle gå i den klassen osv.
Kände bara Emma, André och Sofia - och Sofia skulle byta skola så jag bytte till Lillhagen.
Där fick jag gå med massa brudar som jag kände sen innan, både från fotbollslaget och från
min tidigare klass - trivdes super bra. Vi var den bästa 7an någonsiiin!
Dock var jag sjuk, fick hjärtsäcks- och hjärtmuskelinflammation så låg på sjukhus, inte så roligt.
I 8an fick vi splittras - igen, kom inte med någon som jag ville gå med så jag bytte då tillbaka
till Källmur i mitten av 8an, trivdes super bra i klassen!
Kom då med tjejer som jag umgicks med på fritiden och med personer som jag känt sen tidigare.

Men i 9an skaffade jag kille, som då gick i min klass och därför kom jag ifrån brudarna - tyvärr.
Ångrar att jag kom ifrån brudarna, men sånt är livet.. Nian är inget år jag minns så bra eftersom
jag lagt det bakom mig. I 9an inskaffade jag mig även två till hjärtmuskelinflammationer,
inflammation i revbensfästena och köttelfeber.


Skolavslutningen i 9an; Giulia, Jag, Josefine L, Josefine D & Elina


Skolavslutningen i 9an; Jennie, Saga, Elina & Jag.

Började gymnaset. Kom in på mitt förstahandsval, trivdes super bra med brudarna som jag var
med - Speciellt Lina, men linjen var ingenting för mig. Så bytte då till John Bauer - IT Media.
Trivdes super bra!! Men där kom massa sjukdomar tillbaka så fick gå om.
NU går jag mitt första år på gymnasiet, igen. Trivs inte så bra i klassen så det är tur att Lina
är där. Men hoppas det blir bättre snart iaf!


Jag & Lina på idrotten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0