JOBBIGA DAG

Va i skolan drygt två timmar idag, då var det dags för tandläkarn och ett adjö till min
kära vän Jannica. Sorligt men sant, hon ska till Thailand i två veckor - misssssu.
Efter tandis fortsatte allt och jag vill verkligen inte gå in på detaljer just nu, kanske en
annan dag. men iaf ligger jag hemma nu, vet att du har det bra iaf.

jobbigt att victor är borta just nu men sånt är livet, ska krypa ner till en film och
försöka slappna av. skönt att vara ledig imorgon, men funderar starkt på att åka
med mamma till jobbet och överraska agge! tror nog det skulle få mig att må lite
bättre faktiskt. hörs kanske senare, orkar inte skriva nå mer just nu.
skit dag, hörs - hej


Kommentarer
Postat av: caroline

lilla gumman, vad har hänt :(<3

2011-02-18 @ 12:58:51
URL: http://carolinefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0