HOME SWEET HOME

Home sweet home!!
Är hemma efter två super roliga och härliga dagar i Storvreta/Uppsala. Kanon trevligt har
det varit! Nu är jag hur trött som helst eftersom det har blivit ganska mycket sova, så ska
krypa ner i sängen med en film tror jag nog - myspys ju.
Lite ledsen i ögat är jag också för farmor är på sjukhus igen.. Fast det är ganska lugnt
för dem tror att det bara är en hjärnskakning, så får hålla tummarna!!

Uppdateringarna kommer nog att bli bättre nu också eftersom att jag är hemma. Är hos
pappa så det är nog inte lika bra uppdate som hos mamma. Hörs sen, puss


jag och phille!


jag och simpan!!


jag & världens bästa och gosigaste farmor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0