FREDAG

Igår, Torsdag:
åt mat och mådde allmänt dåligt, medans pappa o Vicke kollade på hockeyn så kollade jag
på landskampen och sedan somnade jag - skönt att somna tidigt ska ni veta.

Inatten/Idag, Fredag:
Inatt/imorse så vaknade både jag och Victor runt två, attans vad det blåste. Trodde hela
taket skylle lyfta. Läskigt vare iaf! Snön yrde runt som attans också.
Imorse hade jag 38 i feber, men gick till apu:n ändå för att få mer erfarenhet och för
att jag trivdes där så bra. Har varit en jätte härlig dag men när jag kom hem hade jag
fortfarande feber, över 38.

Nu har jag tackat nej till lagfesten också eftersom att jag mår dåligt, så ska vila med
fredagsmys tillsammans med min kära mamma. Hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0