FRÅGESAK

1 Var är din mobiltelefon? På soffkortet
2. Var är din andra hälft? jag är redan hel
3. Ditt hår? hästsvans, mihahah
4. Din mamma? på sitt jobb
5. Din pappa? på sitt jobb
6. Det bästa du vet? spela fotboll, vicke, vännerna
7. Din dröm i natt? hade ingen dröm inatt
8. Din dröm/ditt mål? Flytta hemifrån, men först - klara skolan
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? kolla film, spela fotboll
11. Din skräck? att få cancer eller nå
12. Var vill du vara om sex år? I Göteborg!
13. Var var du igår kväll? sängen min
14. Vad är du inte? vältränad
15. En sak du önskar dig? att få vara frisk resten av mitt liv
16. Var växte du upp? gävle, gävle, gävle
17. Det senaste du gjorde? Va hos sjukan
18. Dina kläder? mjukisar,tjocktröja,linne,underkläder,strumpisar
19. Din tv? Står på just nu
20. Ditt/dina husdjur? Mina tre kittar - Ida, Olle & Lewis.
21. Din dator? Sitter på skoldatorn just nu för min vanliga har virus. ska köpa en ny
22. Ditt humör? inge vidare, trött sur och less
23. Saknar någon? många. speciellt mina goa från källmur, och Lina & Jannica
24. Din bil? har ingen, men du kan ju få ge mig en
25. Något du inte har på dig? skor
26. Favoritaffär? gina eller vila typ
27. Din sommar? min sommar ska bli perfekt,perfekt!!
28. Älskar någon? älskar många!!
29. Favoritfärg? svart eller vitt - turkos't är också fint
30. När skrattade du senast? igår
31. När grät du senast? igår


Gos Lewis!!


Mina pussisar - Olle & Lilla Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0