ALLAHJÄRTANSDAG

Alla tjatar runt på facebook och allt möjligt om allahjärtansdag och jag tycker inte
att den här dagen är något speciellt. bara att jag försöker vara extra snäll emot
mamma osv, fick ett sms utav mormor också där det stod att hon och morfar älskar
mig - så sött! Men när Victor kommer ska vi iaf mysa och han ska få ett sött kort
och lite rosa och rött godis. Sött va?? Haahhah. Nu ska jag vila tills han kommer iaf. pusssi



för mig handlar inte allahjärtansdag om att man måste vara pojk-/flickvän utan det handlar om
kärlek till sina närmaste. jag ger massa kärlek åt t.ex. min kissemiss. sött va??
Den här bilden bevisar nog min kärlek till min sötaste prinsessa!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Sv: Jag vet inte än vart det blir, men förhoppningsvis blir vi kvar i bomhus iaf :)

2011-02-15 @ 10:40:23
URL: http://carolinefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0