2011-02-22

Hej. V har åkt på träning - vilket suger. Jag själv har liksom ingen ordning i livet just nu. Vill verkligen träna fotboll och allt, men jag ligger hela dagarna när jag kommer hemifrån skolan åsånt, så somnar jag. Har ingen ork alls. Sen far alla tankar i väg hela hela hela tiden. Är ingen stabil människa just nu, är skit jobbigt. Är glad att jag kan erkänna att jag har problem i livet just nu iaf.

Nu ligger jag iaf nerbäddad i soffan med två filtar, två par byxor, linne och tjocktröja - och ändå fryser jag. Helt sjukt, är hur trött som helst också fast jag har sovit både i soffan och kökssoffan redan.. Jobbigt som attans.
Nu ska jag vila innan dem små liven kommer hem. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0