STACKARS MIG

Haha, sitter här och tycker synd om mig själv! Är mega hungrig men orkar inte gå till amigo och köpa mat,
så tänkte jag ta cykeln men så har jag glömt min egen låskombination - hejamig! Och gå, nej tack... Men
är skit hungrig så kommer säkert va tvungen att gå ändå. Sug!
Är så jäla hungrig så det finns inte, och det finns ingen mat heller - finns köttfärs som är tinad bara men
den ska mamma använda till middagen.. morrr på allt detta! GE MIG MAT..

stackars mig som hungrig är, stackars mig som hungrig är!

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Ja det är väl jobbigt när jag är så hungrig men finns ingen mat!! Stackare...



Vad tycker du nu om att Rodney åkte ut? :)

2011-04-26 @ 14:21:34
URL: http://jensikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0