PLUMP

Denna fredagskväll har vi spelat massa spel, både i sol & inomhus nu på kvällen. Jag vann första gången
sen vann Victors pappa, även så har jag & bröderna Strandh spelat monopol - minsta Strandh vann. Men
ja, livet går vidare - eller hur? Har suttit och haft tankarna på annat och är sjukt trött. Men idag, denna
soliga dag har jag tänkte mycket på Elina. På allting vi gjorde 2009! Fan va roligt vi hade, helt seriöst!
Saknar dom tiderna, så in i bomben. Gosan, vi måste ses snart! Glömmer aldrig våra filmmaraton, när vi
sov i din farmors lägenhet och allt - fyfan alltså haha. MASSA GOSSTUMPAN, MASSA GOS!

Nu ska jag nog tråka vid datorn en stund innan jag somnar, PÖSSS.













Det här stumpan är bara några bilder mellan oss, allt vi gjort! Har inte alla på datorn jag sitter på för jag
sitter på skoldatorn. Men jävlar va minnen vi har tillsammans! Jag säger inte att jag vill göra om dom
igen, utan jag vill skapa nya. Jag hoppas vi får mer tid tillsammans i sommar vännen - DU & JAG!!
Vi är som eld gumman, full fart & heta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0