NATTIINATTII

Tänkte bara skriva ett snabbt godnatt inlägg och säga att jag har nog gjort mest inlägg i hela världen idag
haha. Seriöst, längesen jag skrev såhär många inlägg på en dag. Måste vara för att min dag inte har varit
så händelserik! Men ja, iaf. Imorgon blir det ingen skola heller, är idrott & det är inget jag kan vara med på
just nu utan jag kommer ha ig i det - med andra ord ska jag läsa det nästa år istället.

Min prins har ont i huvudet just nu, så han tvekar på skola imorgon. Men hoppas han piggnar till iallafall
för vi hade planerat en snabb titt in till stan imorgon. Ska köpa en ny bikiniunderdel & försöka hitta nya
solglasögon - mina är nämligen sönder! Sen blire kanske en tröja också (man vet aldrig). Men nu ska jag
sluta tramsa och slänga mig i sängen till NCIS. Pusspåer :)


I love you even more than words can say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0