KEBABRULLE KEBABRULLE

Jag säger som Gurkan: Kebabrulle Kebabrulle!!
Haha, fyfan va skön karln är alltså, helt sjukt! Han får ju en att skratta som fan. Vad vore BB utan
honom egentligen? Inte ett jävla skit! Nu ska jag kika vidare på favoritprogrammet. PUSS!!
Eller vänta, måste bara tillägga att det finns visst personer som jag ääälskar i programmet. Martin
är min snygging, simon är min sköning, sara är go, peter är bäst & ja gurkan, KUNGEN



men surar, för varken madde eller katta fick sjunga men sara fick hahaha - snacka om att
Basshunter gick på utseende där!

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Tack så mycket :)



Ja visst är skåningar snygga ;P Haha

Titta på BB ibland och du nämnde nog dom jag oxå gillar bäst!

2011-04-12 @ 23:18:22
URL: http://jensikan.se
Postat av: Yohanna

Oh jag ska kolla på reprisen av det avsnittet nu för jag missade det igår :) Men gurkan är sjukt sjön snubbe! :)



Vem tycker du ska vinna då? :)

2011-04-13 @ 16:57:53
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0