JÄTTE FINA KOMMENTARER



; Jag blir verkligen ledsen när jag läser det här, ni anar inte. Jag har haft fyra hjärtsjukdomar och
en av hjärtsjukdomarna får jag leva med i resten av mitt liv - vilket gör att bara jag har 37.5 så
mår jag dåligt! Jag blir kritvit i ansiktet, jag svimmar och det gör ont i hjärtat. Det värsta är att jag
klagar knappt, jag försöker sätta in mig i det livet jag har. Alla har dåliga dagar då man klagar och
jag måste väl få klaga när jag mår dåligt, eller hur? Ibland leker livet, ibland inte alls.
Att jag är ute och gör saker är för att både min psykolog, min läkare, min rektor & min mentor säger
att jag ska göra saker som jag tycker är roligt. Därför går jag på stan ibland, jag har gått på 3-4 av
Victors matcher när jag varit sjuk & ja, jag har övningskört - men vem har inte gjort saker när den har
varit hemma ifrån skolan?

Jag förstår inte varför du (säger du för att båda inläggen är ifrån samma ip-adress) klagar på mig när
du tydligen inte har något annat för dig än att klaga på andra. Jag försöker leva mitt liv, jag vill
spela fotboll - låt mig få klaga ibland på att jag inte får spela just nu? Vad fan stör det dig för?
Ibland orkar jag inte med skolan och då vill jag hoppa av - men jag tänker fan inte ge upp!
Det är min blogg, jag skriver precis som jag känner - för bloggen handlar trots allt om mitt liv, om
mina känslor och allt sånt där!

Alla har inte samma liv, alla mår inte likadant. Så tro inte att det allting är så lätt som det verkar!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: det är dom också:D

2011-04-14 @ 13:44:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Saknar dig Annah! Hoppas Man får se dig snart igen <3

2011-04-14 @ 15:10:53
Postat av: Sofie Larsson

jag blir så jävla irriterad när jag läser det där. 37.7 kan vara skithög feber för vissa, men ingen feber alls för andra. 37 måste inte vara "medel" eller vad dom kallar det. jag tycker du är stark annah, du är glad och sprallig ändå ! jag hoppas att du blir bättre snart och du vet vart jag finns om du behöver prata. puss på dig stumpan ! <3

2011-04-15 @ 16:07:58
URL: http://ingelasofie.blogg.se/
Postat av: Sofia Jansson

Gumman, lyssna inte på dom som skriver så där. Tydligen vet de ingenting om dig och därför bara slänger ur sig kommentarer utan att veta vad de skriver om! Du är så stark som verkligen tar tag och gör saker fast du inte mår bra. Jag sakanar dig!

Puss!

2011-04-17 @ 04:21:45
URL: http://sssofiajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0