FREDAG!!!!!!!


Kan säga att jag är skapligt trött idag, funderar redan på hure ska gå att komma ut idag haha - men det
ska nog gå! Funderar på om jag ska sova hos mamma inatt istället för hos pappa, för kommer ändå
komma hem sent - och jag måååste veerkligen sova ut tills på lördag. Så känner att jag lika gärna kan
sova hos pappa på lördag istället, men vi får se hure blir! Har dagen på mig att bestämma mig.

Nu äre snart våra bästa år, sen ska jag äta frukost & åka ner på stan - kolla en tröja eller något och sen
ska jag åka hem. Och då ska jag packa, och ikväll är det lagfest! GOOOS :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

de har du rätt i, men idag blir de extra roligt :D

2011-04-29 @ 14:59:44
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Bloggaren från Östersund.☺

sv ; det är super bra med mig :)

vad gör du ? :D

2011-04-29 @ 15:28:06
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0