DAGEN GÅR VIDARE

Efter jag vaknade och kollade våra bästa år så åt jag frukost på framsidan medans mamma och
mina kära grannar Colin & Dennis fikade. Mysigt! När jag hade ätit klart tog jag Ida med mig och
gick i drygt tjugo minuter, vi gick lite i skogen på baksidan - Ida hade lilla julafton kan jag säga!
Efter den lilla promenad blev jag jätte trött i kroppen så jag gick och la mig, somnade såååklart.
Så drygt tio över ett väckte Victor mig, då hade han slutat åså.

Nu har jag precis packat, ska till pappa idag - sen på söndag ska jag till Hille hela påsklovet! Mys!
Blir att ha med kameran då också, nu när man har ett nytt objektiv - Tamron AF70-300mm F/4-5.6!
Så nu kan jag äntligen zooma lite bättre - kanoners det. Blir nog Hillesjön en solig dag hehe!
Jaja, nog med små pratet - nu ska jag packa klart, pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: alicia

Nu är tävlingen avgjord ! :D Kolla om du är vinnaren ! //aliciadala!

2011-04-15 @ 22:02:30
URL: http://aliciadala.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-16 @ 11:38:40
URL: http://sannaakaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0