BOMHUS

Tjenare! Som ni vet åt jag pizza till middag idag, sen åt vi äppelpaj till efterrätt. Super gott! Tack världens
bästa Annelie :) Känner mig lite deppig över att vara hemma faktiskt, tyckte det var urskönt att vara i
Hille - skulle lätt kunna bo där! På torsdag ska vi iaf dit igen, för då fyller Annelie år :)

Iaf, just nu sitter jag i soffan. Ska ladda hem lite musik & fundera på om jag ska köpa premium till spotify
eller inte. Blir nog så, för orka ladda hem en låt så fort det kommer en ny haha. Men vi får se! Just nu
tittar jag iaf på körslaget, ska ta en snabbdusch sen och kolla på BB. Har missat dom två senaste avsnitten,
morr på mig själv för det.. Men ja, nu ska jag kika iaf. hörs sen, PÖSS!

OLDIE'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0