BB & NCIS!!!

Nu är kvällens Big Brother över. Kan säga att jag är både arg över det och skit glad, för jävlar vad
det är underhållning! Men ni som följer BB tycker ni att Annie har rätt att hålla med Sara att Sara
får göra vad hon vill? Ja menar när Patrik gjorde så emot Annie med Madde så blev det ju världens
jävla liv, även ifrån just Sara! Jaja, dom har ju inga plikter till varandra där inne men fan vad
delade åsikt dom verkar ha!! Helt sjukt!! Lider iaf med Martin, syns att han är svartis även om han
inte erkänner det. Sen måste jag säga, fan vad jag hoppas Simon vinner - härligare man finns inte!!

Lägger ifrån mig datorn nu, ska försöka somna till NCIS. Ett kanon program enligt mig!
Pössss och guudnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0