21 APRIL

Tjo! Bara jag som äcklas av BB just nu? Mår illa av all korv och allt dom lär äta, blä. Jag hatar korv, det
är bland det värsta jag vet haha. Iaf, tog min sista pencilin tablett idag - GLÄDJESKRIK!!! Dock är inte
bihålerna hundra men får hoppas det försvinner annars blire bara rönka och hoppas på det bästa. Men
får fortfarande inte träna på drygt en vecka, så får börja gå ut och gå lite nu åså iaf. Sen får jag väl
börja springa själv lite - kan behövas om jag ska ha någon chans emot tjejerna i sommar! Haha ;)

Fick nyss in mitt underhåll, så skickade över lite till mamma nyss. Känns som att min resa är nära iaf!
Frågan är bara med vem egentligen? Vill ha med Victor - men det verkar vara långt borta tyvärr.. Men
har mina andra som skulle kunna följa med, hehe :) Hörs sen, Puss!

Finns det någon maträtt ni rent ut sagt HATAR????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0