NU BLIR DET SOFFMYS!!


Kom nyss hem ifrån att ha skjutsat mamma, hon skulle ut och äta med
jobbet. Lilla Ida, min katt fick följa med i bilen. Hon var så duktig!!
Sa inte ett ord på hela resan och bara mös i mitt knä, SÅ DUKTIG!!
aja, om sisådär 25 minuter börjar Sverigematchen, någon som vågar tipaa
ett resultat? Det vågar inte jag, haha!
Men nu ska jag hälla upp lite popcorn och invänta matchen, ha det bra
så länge kära läsare ;)
------------------------------------

Tänkte börja med en sak senare, kanske ikväll.
Idag på lektionen så pratade vi om färg, vad man tänker på när
man ser endel färger bilder osv.. Så jag tänkte börja med
att lägga upp en bild eller en bild med bara färg, så ska ni skriva
vad ni tänker på när ni ser det, låter lite spännande va?
Tycker iaf :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, speciellt första gången då jag hade storhandlat till min dotters 1-års kalas :) Andra gången hade jag typ 3 saker..

2010-09-03 @ 21:34:52
URL: http://bringmyr.blogg.se/
Postat av: Filippa

Oh mysigt med massa filtar, då vet man att det är höst. Älskar hösten, den är så mysig och älskar alla färger! Jag tycker de sista du skrev lät spännande och kul. Vi fick en liknande uppgift på vår förra bild lektion. Hon startade en låt och under låtens tid så skulle vi rita vad vi tänkte på! :)



Hoppas du får en mysig kväll tillsammans med pojkvännen och sov så gott!

2010-09-03 @ 23:31:59
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jätte :D du är inte dålig du ;) tycker du kan skriva lite motivations tips :D haha, jag kan behöva det för att komma ut och springa lite!

2010-09-05 @ 18:43:26
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0