UNDER SAMMA TAK

Nu har jag både gjort mitt hem matteprov och läst ut min bok.
Den heter "Under samma tak" som är skriven utav Anne Oliver. Faktiskt en
riktigt bra bok! Har läst ut den på två dagar. Och ja, en bok jag rekommenderar.
På baksidan står det såhära:
Plötsligt står han där. Cleo vet inte vad hon ska göra - skälla ut honom
eller kasta sig om hans hals
. Jack Har rest jorden runt som fotograf medan
Cleo troget vårdat hans sjuke far. Inte förrän på begravningen återvänder Jack.
Sex år har gått och Cleo har förvandlats från tonåring till kvinna. Nu vill hon gärna
visa Jack sin förvändring - hela sin förändring. Men först måste hon vara säker på
att hans dagar som player är över, och få en förklaring: Varför stack han bara,
utan så mycket som ett ord?

Boken var jätte bra i alla fall. och ja, jag är ingen direkt bokmänniska
men jag älskade boken och kunde inte slita mig ifrån den.
Men nu ligger jag i sängen och vilar ögonen, klockan nio börjar tjejkvällen
på tv - kanon va? Så ja, hörs sen - pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0