HÅRET.... BOOORTA



Vet ni vad? nu är inte mitt hår långt eller slitet längre. Det är kort och... ovant!
Det är typ högre upp än tuttarna. Tror jag inte haft såhär kort hår på suuuuper länge.
Känns jätte ovant och ha hästsvans, håret slår i nacken... fattar ni, NACKEN!
Men ja vänjer mig nog, håret är ju inte allt som sagt - eller hur? :)

Efter frissan stannade jag och Victor och hyrde två filmer på kiosken, så när vi är halvvägs
inne i första filmen får han sms om att han ska träna med alaget.. Jippie?
Attans pojk som ska vara så bra, ellerhur? Blev att pausa filmen, så nu sitter jag här
och kollar runt lite. Roligt att läsa folks bloggar och åsikter. Vet ni vad min åsikt är?
Go Frölunda, Go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0