VILKEN DAG

Halv elva imorse drog Victor redan, sorgligt. Men ja.. Sånt är livet!
Så från halva elva imorse till ca. fem/sex var jag barnvakt. Blev
klyckling och ris till dem små liven till lunch, så spelade vi lite kort.
Men så stängde jag in mig på mitt rum och kollade lite film också.
Bring it on - nyaste alltså. Last song. Bra filmer!!! Så ni vet.

Nu när pappa är hemma äre uppesittarkväll som gäller på BingoLotto.
Imorgon bitti blir det upp runt åtta, halv åtta för att göra sig klar
för den stora dagen - julafton. Runt tio bär det av till världens bästa
farmor och farfar för julklappsbyte, gröt och skinkmacka. GOTT!

Sen hem, göra lite ny ordning på håret och fejset så kommer det
främmande. Då blire julbord, kalle anka, gosgos med familj å sällskap,
julklappar, så på kvällen kommer mannen i mitt liv ♥
-------------------------------------------------

Så nu ska jag myspysa med familjen och sen sova, en lång dag imorgon!
kraaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0