SÅÅ.. HUR GICK DET??

Den stora frågan hur gick det hos sjukgymnasten? Jadu.. Det kan
man undra. I en månad nu ska jag stretcha 3 gånger om dagen. Alltså
både rumpa, rygg, lår osv.. Muskler i ryggen har växt ojämt samtidigt
som dem knäcker ryggen på mig och masssssa annat.

Så i Januari ska jag återkomma så får vi se vilka muskler som ska tränas
osv. Dem flesta problem ligger i högersidan av kroppen pga av att jag
har haltat med vänsterfot och stödde mig med högerben.
Men ja, får hoppas detta funkar nu! Vore underbart att få träna utan
problem ju. Håll tummarna kära läsare :)


nu ska jag myspysa med min kisse!!
fick nämligen jätte ont efter allt
som gjordes idag. klämdes, tränades, knäcktes, böjdes osv.
Så nu äre vila som gäller!!! TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0