OJOJOJ

Vilken dålig uppdatering av mig. Uscha!! Men ärligt så tänker jag
inte göra en massa dagars uppdatering, utan jag börjar ifrån
där jag slutade. känns roligare så faktiskt!
Men vill ni höra om min jul? Här kommer den :)

Julafton 24:e December.
Började med att pappa tog oss fem syskon till farmor och farfar
där vi åt gröt och skink/ost-mackor. Vad man nu ville ha!
Super mysigt vare ♥


jag och bästa farmor


syskon, farmor och farfar ♥


syskonen

Efter jullunch hos farmor så åkte vi hem för att förbreda gäster.
Blev julmat, julklappar, prat och sen avslutades kvällen med sing star.


julgodis


tomten på besök


hihihihi paket


sing star
------------------------------------------------------

Julafton gick över och det blev en ny dag, 25:e december.
Mormor fyllde år men vi åkte inte dit för bröderna skulle bort så vi åker
dit en annan dag helt enkelt. Men hela dagen låg jag i hjärtont.
Så finns inte så mycket att säga om det. Jo, på kvällen spelade vi buzz
jag och Victor med pappa och Sar
a.

Igår, 26:e December.
Hade inte lika ont i hjärtat så åkte till pappas jobb en stund och lekte
lite, spelade lite innebandy åsådära. Sen hem, så hämtade Vickes
pappa oss och vi åkte ut till Hille. Blev hockey på tvn och lite annat.

Idag, 27:e December.
Vi har varit ut till valbo en snabbis för att köpa nå saker och nu ska
vi snart äta. Sen åker Vicke på träning så jag kikar väll på film eller nå.
hörs sen puss


världensbästamansing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0