ÖGONEN RINNER NÄSAN SNORAR

Har vaknat nästan varje minut inatt, näsan är täppt som attans
trots nässprej och ögonen har värkt en massa. Runt fyra gick
jag ner och la mig i soffan en stund men gick upp ganska fort igen.
Sen när Victor skulle äta frukost tog jag ner täcke och kudde
och la mig i soffan, då sov jag och klev upp runt tolv. Haha!
Hade även då vaknat nästan hela tiden men sov i alla fall länge.

Har kollat på skidskytte, just nu håller damernas på men kan
knappt kolla pga ögonen men ja tänkte iaf att jag lära
uppdatera er lite smått. Ni är ju så goa som läser! Men nu lär
jag vila ögonen igen innan idol finalen ikväll, puss


ni ska se mitt öga, helt svällt - ser knappt nå plus att det rinner hela tiden
så är helt röd både innuti och utanpå - buhuhuhu... Ingenprinsessa just nu jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0