KÄNSLO INLÄGG

Har du någonting som du brinner för, älskar och tycker mycket om?
Kanske att du kollar på någon sport eller så, ett lag som du håller hårt
om hjärtat? Det har i alla fall jag. Frölunda Indians.

Den här säsongen har varit en ren katastof, hittills iaf. Eller inte helt
rakt av men början har i alla fall varit det. Har sett bättre ut nu!
Så nu idag kommer förhoppningarna, förhoppningarna om att visa att
man kan slå ett botten lag med förbundna ögon. MEN NEJ!

Man drar på sig på tok för mycket utvisningar, man sitter nästan
i utvisningsbåset en helperiod. Är det okej? NEJ.
Man sätter in backar som varit bänkade för att en annan är skadad.
Varför tar man inte upp John Klingberg? Juniorback, har gjort
kanon matcher med a-laget. Ta in han, bort med dem som drar på
sig alldeles för mycket och onödiga utvisningar.

Som publik lessnar man, men man ger inte upp. Vi stöttar i vårt
och tårt, för vårat lag. Vi finns där men även vi har åsikter.
Det börjar spåra ur. Jag har gömt mig i det mörka och verkligen
trott, långt in i hjärtat att det ska lösa sig. Men när kommer
lösningen? Mindre utvisningar, mer hjärta - visa lite stake!!

Ni kan ju spela hockey, ni kan allting! Så visa lite känsla,
lite hjärta och ge allt - vi tror på er så ni måste tro på er själva.
Frölunda mitt lag, min tro - mitt hjärta
visa att ni klarar er, klarar er till slutspel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0