KALLA HANDDUKAR

Har haft en jävlignatt. Har vaknat tusen gånger av att det har
runnit i ögonen, inte lite heller ska ni veta! Och när jag blir sjuk
så har jag en blöt handduk över pannan för att febern inte ska
vara lika jobbiga, men nu tog jag den handduken över ögonen
istället, haha. Blev jätte skönt, svalt och mysigt! Sov lite bättre
när jag satt mig upp också..

Åt lite frukost imorse faktiskt och började spela lite yatzy men
Victor åkte för en halvtimme sen så nu ska jag vila mina ögon
igen så att jag kan kolla damernas skidskytte, för herrarnas
var då ingenting att se - i alla fall inte för svenskt del!
pusshej


Kommentarer
Postat av: anneli

Ja, precis. Kollar du på några andra sportet som Sverige tävlar i? :)

2010-12-11 @ 20:32:21
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0