GÅRDAGEN

Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen eftersom jag inte precis
hann med datorn igår, heheheh..

Åkte till pappa vid fyra igår, han var inte hemma så blev jag barnvakt
åt min lillebror Elias tillsammans med Victor en stund. Men Victor
åkte till sig runt sju tiden, buhu.. Men jag hade iaf min lillebror! Såg
julkalendern igår också haha, inte jätte bra precis men Elias gillade
den i alla fall. Så det är ju bra!

Till middag sen blev de kebab med pomfritt, mums mums. Sen
avslutades kvällen med lite skitsnack tillsammans med min
styvmor och senare pappa. Kollade även på en film som vi inte
förstod ett skvatt av, haha. Men trevligt hade vi!


fadern och styvmodern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0