DAG 6 - EN DAG JAG MINNS

En dag jag minns....
Jag minns en dag för längesen, Januari 2007 - en helg. Det var cup, fotbollscup.
Cupen hette tidningscupen. Jag och min gamla vän Maja sov hos min mormor &
morfar. Cupen gick super bra, vi vann och vårat andra lag kom tvåa - med båda
lagen fick guld!

Men på lördagen så var vi spellediga. Då gick jag och Maja ut och träffade två
killar - Simon & Tore. Jag hade lagt ut min telefon då för salu och han skulle köpa
den så vi mötte upp dem utanför parkbadet. Vi stod länge och prata.
Plötsligt bara flög dörren upp, stängdes, upp, stängdes - osv.
Jag och Maja fick för oss att dörren öppnades när vi gick nära, så vi stod och skratta.
Och när vi gick närmre så öppnades den osv.

Plötsligt brast pojkarna ut i skratt, då hade dem stått och tryckt på dörrknappen så
att dörren öppnades utav sig själv - HAHHAHA. Vi skämdes som attans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0