DAG 5 - MIN FAMILJ

Min familj..
Tänker inte sitta här och älta någonting om varje person i min familj
för denna blogg handlar ju trots allt inte om min familj.
Men jag kan ju alltid beskriva hur min familj ser ut, hur vi är osv.

Jag har inget minne utav mina föräldrar tillsammans, men skiljdes
när jag var ett vilket jag inte tycker om, skulle vara roligt med ett
minne i alla fall. Men så är livet!
Sen jag var liten så har jag oftast setts som en glad unge, familjens
lilla solstråle. Eller familjernas kanske man säger?
Min familj är ganska speciell. På mammas sida är det ganska mycket
sjukdomar och sånt som sprids. Men vi tycker mycket om varandra.
På pappas sida så är det mycket mer skämt i släkten, alla skämtar
om allting och det är inte så mycket känslor som pratas.

Vet inte vad man mer kan säga om min familj förutom att jag
älskar den jätte mycket. Den består i alla fall utav Mig, mina 2
storebröder, mina 2 småbröder som bara är pappas barn, min
mamma, hennes man, min pappa, hans fru. Sen har jag även
3 katter som är det bästa sällskapet!
Har ni några frågor om något så är det bara att fråga på :)


jag och min yngsta lillebror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0