DAG 4 - TYP AV KILLAR JAG FALLER FÖR

Typ av killar jag faller för....
Sen jag var liten har jag nog aldrig varit tillsammans med någon som
inte idrottat, alltså har jag alltid varit med någon som idrottat.
Föremesta har det också varit kring hockeykillar, vet inte varför? haha.

Jag tänker inte säga att allting handlar om insidan, för så är det inte.
I alla fall inte för mig. För att man ska börja ta intresse för personen
så ser man ju personens yttre.
Vad för yttre gillar jag? Har aldrig gillat allt för långa killar och sällan ljushåriga.
Skulle säga att min Victor är ett bra exempel på vad jag gillar haha.

Inte för lång, mörkt hår, ganska ledig klädstil och vakna ögon.
PERFEKT, tycker i alla fall jag. Sen lite muskler, gör allting mycket bättre :*


min man, min perfekta man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0