DAG 3 - MINA SYSKON

I min familj har jag 2 stycken storebröder som är blodssläkt, både
på mammas sida och pappas, alltså att vi har både samma
föräldrar. Sen har jag 2 småsyskon som bara är pappas barn, alltså
att dem har en annan mamma än vad jag har.

Johan, min äldsta storebror är den bror som jag bråkat med mycket
när jag var liten men även den bror som jag pratar mest med.
Han betyder mycket för mig och är en glad kille som älskar sport!

Eric, min yngsta storebror är en klippa - vi pratar inte så mycket men
vi har ändå ett band mellan varandra. Även han gillar sport och
betyder jätte mycket för mig!

Jakob, min äldsta lillebror är ett busfrö som nästan alltid är glad men
lyssnar däremot inte (haha). Även denna lille pojke gillar sport,
spelar både fotboll och innebandy - är duktig också!

Elias, min yngsta lillebror är också han ett busfrö och föremesta glad.
Brukar också ha lite problem att lyssna men båda två är ju inne i den
ålder. Det hindrar i alla fall inte mig ifrån att tycka om dem ska ni veta!
Denna lilla pojk han är inte lika mycket för sport utan har andra intressen.

Jag älskar mina bröder, alla fyra. Jag har inte lika bra relation till alla
men jag älskar dem jätte mycket ändå. Kanon killar allihopa ♥


jag och Elias, två somrar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0