DAG 17 - MIN FAVORITRESA

Min favoritresa...
Har inte varit på så många resor i mitt liv, eller jo. Men det beror på vad
andra än jag räknar som resa/resor. Men en resa jag aldrig kommer glömma
är när vi var på klassresa i Sexan. Attans vad roligt det var!
Jag och Thove hade eget rum, woopwoop. Bus hela natten med grabbarna som
låg i rummet bredvid och snett mittemot.

Det var fullfart heeeeela tiden, vi gjorde massa äventyrsbanor och sånt.
Skiiit roligt! Sen sista kvällen på lägret så var det disco, och det var så roligt för
vi var där med andra sexan på vår skola. Och attans vad vi dansade, hela natten.
Så när discot var slut ville ingen sova så alla tjejer gick ner och skulle duscha
mitt i natten, när vi var klar så hade dörren gått i baklås - gissa om vi blev rädda?
Duschen var i källaren och vi hade hört en massa spökhistorier under dagarna där.
Men attans vad roligt vi hade, en resa jag aaaaaaaaaldrig glömmer :)


jag och Thove på äldre dagar, i Somras faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: thove

Hahaha åh vad jag saknar dom dagarna! :o

2010-12-31 @ 15:10:19
URL: http://tthoven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0