DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Mina drömmar.....
Oj.. Jag har många små drömmar men jag har haft en dröm sen jag var
liten. Det var att finna kärleken, ha ett stort bröllop, skaffa 2 barn och
ha ett stort vitt hus med stor tomt!
En såndär lite mysig dröm tycker jag, lite prinsessdröm sådär haha.

När jag var liten drömde jag även om att bli fotomodell, men den drömmen
sprack ganska fort. Är både för kort och väger för mycket.
Men visst får man tankarna ibland om att stå där och bli fotad, kan ja lova.
Men ingen dröm som kommer gå i upplevelse.

Lite senare, när jag blev lite äldre fick jag drömmen om att bli idrottslärare.
Jag ville/vill förändra barn och ungdomarssyn på att idrotta. Få dem att
förstå att det inte är jobbigt eller svårt, bara man gör det på sitt sätt.

Mina drömmar, småa men stora för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0