DAG 11 - NÅGON JAG KAN PRATA MED..

Någon jag kan prata med om allt..
Om allt? Oj... Jag pratar om allt och mycket mer med Lina. Vi är ganska lika
i personligheten och sånt så det gör att vi har väldigt lätt att prata med varandra.
Lina och jag lärde känna varandra förra året i September då vi båda gick i samma
klass på Barn Och Fritid. Vi tappade kontakten lite smått när vi båda hoppade
av linjen men pratade lite via datorn i alla fall. Sen i år så bytte hon till min linje
så nu går vi i samma klass vilket har gjort att vi kommit varandra närmare igen.
Våra pojkar spelar båda i Valbo vilket gör att vi går mycket på hockey tsm också!

Så som ni kanske förstår umgås vi ganska mycket i veckorna och därför pratar
en hel del, om allting. Litar på henne fullt ut! världens bästa vän ♥


du är bäst pärlan min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0