DAG 10 - MIN BARNDOM.....

Min barndom och vad jag tycker om den..
Jag är väldigt nöjd med min barndom, har många jätte bra minnen!
Samtidigt önskar jag att jag hade något minne utav mina föräldar
tillsammans men jag menar, jag överlever. Har det ju bra!!

Har alltid haft "två familjer" eftersom att mina föräldrar är skiljda.
Så jag har alltid fått flyttat mellan dem och klagat men jag älskar ju
båda mina föräldrar så det är klart att jag gör det.
Sen jag var fyra har jag haft både styvmor och styvfar.
Med mamma har vi haft stuga i Vansbro, Dalarna. Har sååå många bra
minnen därifrån. Vi har badat i dalälven osv. Min kusin var alltid med!
Tyvärr gled vi isär när vi sålde stugan.
Har så många bra minnen, som när jag var utomlands för första gången.
När jag var hos min kusin när vi var yngre, vi åkte skridskor med skor.
Tyckte vi var jättttte coola!
Alla som man kallade bästa vän fastän man inte var bästa vän med dem.
Men min allra bästa vän från när jag var liten var Pernilla, vi gjorde allt
tillsammans. Tävlade till och med om killar! haha..

Med pappa har vi haft stuga i Åmot och har det fortfarande. Fast det är
inte våran utan vi hyr den utav några andra. Har massa minnen därifrån!
Dels ifrån att jag umgåtts med Emil, min styvtremänning och sen minns
jag fåren.. Det är en fårhage neranför våran stuga så jag ville alltid gå
och kolla på bäääna som jag kallade dem. Haha!

Minns när jag fick min första cykel, en röd.. Min storebror skjutsade runt
mig på cykeln inomhus haha. Ojoj, älskvärda minnen! Minns också när mamma
skulle gifta sig, jag såg ut som en prinsessa tyckte jag.
Hade guldig klänning, guldiga skor, håret var blont och solblekt så det glänste,
syster hade fixat mitt hår så jag hade några lockar i håret.
Kände mig sååååå fin!!

Ååå... Skulle vilja uppleva alla minnen igen!


En liten ljushårig Annah


vansbro, poolen neranför vårat hus typ. jag som hänger runt mamma!


har alltid varit en kattmänniska - här är utanför vår stuga i Vansbro. Jag med systers katt


Jag och mamma på parkeringen


utomlands för första gången, 10 år


utomlands för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0