AVSLUTA MENINGARNA

Jag har insett att jag verkligen vill åka utomlands, nu
Jag lyssnar på mikronfonkåt - september
Jag pratar hellre över telefon om mina känslor än öga mot öga
Jag tycker vintern är rätt okej när det inte är extremt kallt
Jag avskyr när folk lägger sig i andras liv
Mina bästa vänner är dem bästa vännerna i världen
Min första vän hette Sebastian Eriksson eller Petter Östman
Kärlek är det absolut bästa som finns

När jag borstar tänderna
mår jag illa
När jag lagar mat blir det alltid fantastiskt gott!
Jag tänder på Victor.. mums!
Det sexigaste yrket är hemmafru? haha.
Jag är rädd för att vakna upp och mamma är död.
Den värsta känslan är när man blivit sviken, sårad.
Den bästa känslan är lycka!!!
Jag kommer alltid att vara lite små barnslig, hehe

Det finaste som finns är vänskap och kärlek
I sommar har jag solat, badat och haft det allmänt bra!
Sist jag grät var igår, när Victor masserade min rygg..
Jag kan vara generös när jag vill
Jag kan inte stå på ett ben och blunda
När jag vill tänka tar jag på musik och lägger mig i sängen eller tar en lång promenad.
När jag bakar så bakar jag kladdkaka
Min mobiltelefon är ett störobjekt i mitt liv

När jag vaknar på morgonen
vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig pussar jag victor godnatttt
Just nu tänker jag på hur skönt det ska bli med en dusch
Bebisar är super söta
Ikväll ska jag fortsätta kolla på Sunes Jul med Victor
Jag vill verkligen träna på torsdag, håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0